torsdag den 26. juli 2012

Blackie!



Hej søde læsere!
I dag i dette fine vejr har jeg været så uheldig at jeg skulle arbejde, det var altså noget surt!
Da jeg kom hjem tog Stine og jeg ud og tog nogle billeder, så det gjorde lige min dag lidt bedre. Lige nu sidder vi bare og redigere billederne, og jeg er blevet færdig med mine, så dem får i lige et kig på længere nede.
I morgen skal jeg til grøn koncert i Odense med en god veninde og det glæder jeg mig rigtig meget til, især glæder jeg mig til at høre L.O.C ham er jeg gået hen og blevet godt og grundigt vild med, og det er ikke kun hans musik!!
Hvad synes i egentlig om L.O.C?? Kunne være fedt at vide hvad i har for noget musiksmag!
Håber i alle har haft en skøn dag.
Kram Josefine. 














4 kommentarer:

  1. Wow en flot kjole. Og mange tak for den søde kommentar på min blog! Jeres blog er også rigtig sød!

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Shit en fed jakke!!! :D
    Tak for din fine kommentar, jeg vil nu også blive fast læser :)

    //BloggingByKiki.blogspot.com

    SvarSlet