lørdag den 29. september 2012

Er du her stadig?!

Heeeeeeey søde læsere.
Wauw, det er godt nok lang tid siden var? Tiden flyver afsted når man er på efterskole, jeg har allerede gået her i over halvanden måned, det føles nærmest som om det var i sidste uge jeg startede og så alligevel ikke, for hold op hvor har jeg har været så heldig at få en masse nye søde venner, jeg er sikker på det her år bliver noget af det bedste der nogensinde er sket for mig! Hvis det stod til mig skulle alle have valget om at komme på efterskole, men desværre koster det jo bare mange penge. Jeg er egentlig lidt nysgerrig over om der er nogen af jer læsere der er på udkig efter efterskoler, det er jo på søndag der er åbent hus over hele landet! Skriv gerne en kommentar om hvad for nogle skoler i skal ud og kigge på!!

Nå det var lige lidt om efterskoler, men nu når jeg har været "væk" i  så lang tid, synes jeg ikke i skal snydes for nogle outfit billeder! Så der kommer lige lidt her.





Håber i alle har/får en fed weekend!
Mange knus Josefine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar