lørdag den 16. juni 2012




Hej bloggen! 
Jeg vil fortælle lidt om mig i dette indlæg. Jeg hedder Stine, jeg er en super udadvendt pige for det meste i hvert fald. Jeg ELSKER mode, tage billeder osv. Har i lang tid læst utrolig mange blogs. Har godt ville lave en blog selv, men har været meget i tvivl om min tid har været til det. Som i nok kan se er det jo så endt om med mig og min søde veninde Josefine vil begynde at blogge sammen. Det syntes jeg er super fedt, at mig og hende kan ha den "ting" sammen, da vi begge elsker sådan noget her! Men som skrevet tideliger har vi valgt at blogge lige fra mode til mars eller i hvert fald mange forskellige ting. Fra min side af bliver det nok mest mode! Der kommer nok hellere ikke de stor romaner her inde fra mig af, da jeg mere er til en masse billeder og små tekster. Jeg håber i ville følge os, kan sige så meget at det skal nok blive godt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar