lørdag den 16. juni 2012

Josefine

 Hej jer derude, jeg hedder Josefine og i det her indlæg vil jeg fortælle jer lidt om mig selv. Jeg er en pige på 16 år og som så mange andre har jeg en mor og en far som jeg bor sammen med i en lille by på Fyn. Jeg har altid læst meget blog og jeg elsker det virkelig, derfor har jeg sammen med en veninde oprette den her, da jeg synes det kunne være spænende at selv lave en. Jeg vil lige sige at jeg overhoved ingen erfaring har med at lave blog, da jeg aldrig har prøvet det før og det har min veninde heller ikke. Jeg er for det meste en glad almindelig pige, så der bliver ikke nogle lange krimi romaner herinde, håber at i kan bære over med det. Men ellers vil jeg da håbe at nogen er jer der læser det her vil blive faste læsere, og følge med i min og min venindes "udvikling". 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar