mandag den 18. juni 2012

Outfit of the day








/T-shit - H&M/Bukser - Veromoda/Jakke - Cheap monday/Sko - New balance/Solbriller - H&M/Smykker ukendt. 

Hej søde læsere! Idag har jeg været i skole som alle andre dage. Derefter tog jeg hjem hvor jeg bare lavede lidt lektier og slappede af til en masse god musik. 
Efter jeg havde spist valgte mig og Jose at tage ud og tage nogen billeder til bloggen, det gjorde vi så.
Resten af min aften skal bare gå med at hygge med Jose, se fodbold og slappe af.

Stine.   











/Bluse - H&M/Skjorte - VILA/Shorts - Gina tricot/ Gummistøvler - Lacrosse/ 


Hej søde læsere! Min dag i dag har foregået derhjemme, som den gør alle andre dage,
da jeg har valgt at gå ud af skolen, og gå 9 klasse om på en efterskole efter sommerferien.
Derfor er der ikke sket det store i dag fra min side af.
Ellers håber vi at i alle har/får en fortsat god dag.
Knus Stine og Josefine. 









3 kommentarer: