torsdag den 9. august 2012

Cille Bille

Ja undskyld jeg ikke får blogget, men i sidste uge var jeg i sommerhus og der var ikke net, så det blev ikke til noget blogning.
Så lige til noget helt andet. Her på søndag tager jose på efterskole..... (snøft,snøft,snøft) det skal nok bliver godt for hende! Men jeg må siger jeg kommer til at savne hende utrolig meget.
Så det bliver nok bare mig som kommer til at køre bloggen i den tid hun nu er afsted. Jeg vil gøre mit bedste for at få  blogget hver dag, men vil ikke love for meget for jeg skal jo passe skolen, arbejde, veninder, familie osv. MEN som sagt gør jeg hvad jeg kan får at opdatere jer hver dag her inde.

Igår fik jeg så besøg af min søde veninde Cecilie, vi skulle til noget hyggedruk så det gik den aften så på. Idag fik jeg lov til at style  hende med mit tøj, det blev faktisk kun til 3 sæt men 3 fede sæt!
Det kan være jeg kan få lov til at gøre det igen en dag! Sjovt og hyggeligt havde vi det i hvert fald i den tid vi tog billederne. Ellers vil min dag bare stå på afslapning. I får lidt billeder fra min cille style nedeunder! Hvis i vil må i meget gerne smide nogle kommentar hvad i synets om det!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar