søndag den 12. august 2012

Søndag





Som min overskrift hedder så er det jo sjovt nok søndag idag, den har jeg indtil videre brugt på at cykle en lang cykel tur hjem fra Line. Da jeg kom hjem gik jeg med det samme ud i min have hvor jeg har brugt min tid i 4 timer, fået læst en masse gode blade, spist en masse frugt, drukket en masse vand, lagt neglelak og selvfølgelig taget en masse sol!
De to sidste billeder er taget igår da mig og line tog lidt billeder. Det var utrolig hyggeligt hun er simpelthen en dejlig veninde! Jeg sagde godt nok at jeg ville få blogget igår men vejret var så godt så vi var bare ude hele aften. Men nu vil jeg se lidt OL og lige nyde den sidste tid af min ferie.
Stine

10 kommentarer:

  1. Du er da bare dejlig søtte, tak for nogle hyggeligt timer!!!!

    SvarSlet
  2. I har en vildt fedt blog, og er nu også fast læser her!

    Tak for den søde kommentar på min blog:)
    http://www.claras-hotte-blog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hej jeg har nomineret dig til en liebster blog award! Stort tillykke!

    Se min blog for mere info;)

    http://mind-blows-by-ida.blogspot.dk

    Knus

    SvarSlet
  4. Fed blog I har jer!
    Er nu fast læser, tænkte på om vi skulle følges? :-)

    www.fashionandphotographybyolivia.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Mange tak! Selvfølgelig kan vi det! Er nu fast læser ved dig os! Og super fed blog du os har!
    Knus http://josefineogstine.blogspot.dk/

    SvarSlet
  6. Tak for kommentaren på min blog, kan også super godt lide jeres blog - så selvfølgelig kan vi følges :-)
    Kan dog ikke se at i er blevet fast læser på min blog, som i ellers har skrevet? ;-) Knus

    SvarSlet
  7. Tusind tak for den søde kommentar på min blog - jeres er også vældig fin, så vi kan sagtens følges! Kan dog ikke se at i er blevet fast læser? :) knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vi nu! Dejligt vi kan følges!
      knus

      Slet