mandag den 20. august 2012

Looooooong time, no see.

Halløj kære læsere.
Som Stine har fortalt tidligere er jeg jo startet på efterskole og derfor har jeg simpelthen ikke haft tid til at lave et indlæg i rigtig lang tid, hvilket jeg er utrolig ked af. :-(
Men hold da op hvor man bare er i gang hele tiden når man er afsted, du laver noget hele tiden, hvilket jeg synes er super fedt. Jeg går forresten på Nordfyns efterskole, som sjovt nok ligger på fyn! :p
Der er utrolig mange søde mennesker der går her, jeg kender dog ikke dem alle sammen endnu, men håber da at jeg snart kommer til det!
Jeg har desværre heller ikke fået tid til at tage så mange billeder, men  de få jeg har taget er taget med iphone, så undskylder kvaliteten.

Her er nogle af de søde mennesker jeg snakker med.
Simone helt nede i hjørnet, David oppe i højre hjørne og til sidst min søde roomie Therese.


Håber i alle har nyt dagen, jeg nyder hvert minut hernede.
Knus Josefine.

3 kommentarer:

  1. Har lavet et lille indlæg om jeres blog piger!
    Så kig gerne forbi :-)

    SvarSlet
  2. Hej piger!

    -Super fin blog, tænkte om vi skulle følges? :)

    -Kys Eva

    evathorsen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Eva.
      Mange tak for din besked. Selvfølgelig vil vi da følges med dig.
      Og vi er nu fast læser på din blog.
      Knus Josefine.

      Slet