fredag den 10. august 2012

New





Som lovet ville jeg vise jer de ting som jeg nu har kønt i denne sommerferie. Her på billederne kan i se   nogen af dem. Carlsberg-kassen kom min mor og papfar med hjem til mig efter de havde været på loppemarked. Er utrolig glad for den, den har allerede fået sit helt egen hjørne på mit værelse. Ovenpå kassen står to sodavandsflasker som jeg fandt da jeg var i sommerhus i Jylland. Fandt dem i en antik butik, det var faktisk helt vildt så mange antikke butikker der var i det område vi var i sommerhus. Mine elskede vans som jeg ville ha i 100 år har jeg endelig fået, så dem er jeg selvfølgelig utrolig glade for. Tasken har jeg fået af min papmor, jeg synets den er helt vildt fed fordi den ser lidt slidt ud og de lommer der er i. Jeg kan i hvert fald skide godt lide den. Alis t-shirten fik jeg da jeg var ved min mormor og morfar på ferie, så det jo skønt nok, den bliver i hvert fald brugt meget. Så er der cheap monday t-shirten den købte jeg da jeg var i Ålborg og shoppe. De to sidste ting cheap monday bukserne og rape sweatshirt købte jeg da jeg var i Odense og hygge shoppe med min mor. Det var endelig det som jeg har købt og fået, har endelig os nogle smykker og noget forskelligt til mit hår jeg vil vise jer men det bliver på et andet tidspunkt. Lige nu sidder jeg og drikker kaffe imens jeg høre sangen Skinny Love, elsker virkelig den sang! Ellers vil jeg bruge resten af min dag på at slappe af, da jeg skal meget tidligt op imorgen og arbejde. Og lige en ting til i morgen tager jeg hen til min søde veninde Line som i han finde lige Her http://line-holt.blogspot.dk/. Der vil vi nok få taget lidt hyggebilleder og mulighvis os dagens. Er forresten os blevet klippet idag, kort er det blevet synets jeg selvom det ikke blev til mere end spidser, men når men ikke har fået klippes sit hår i lang tid så skal der jo meget af. men det vokser sikkert ud igen. Ellers må i allesammen ha en god Fredag.
Stine   
 

2 kommentarer:

  1. Du er bare en sild, og har en fåååking fee stil, kan ikke vente til i morgen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Line skat, elsker at få sådan af vide! Du har selv en pisse fed stil jo, vi er jo simpelthen så ens på det punkt! Jeg glææææææææææder mig fucking meget til imorgen!

      Slet